wtorek, 26 lipca 2016

5 świetnych filmów o psach :3

Cześć pewnie ktoś z was sobie pomyśli bajki ??? co dla małych dzieci ???
ale fajnie jest czasem sobie obejrzeć z młodszym kuzynem który akurat przyjechał :) No chcę też was przeprosić za moją nieobecność i zawiadomić , że na drugim blogu "Delfina Schleich" znów pojawią się posty ;D Piszcie jak wam się podoba nowy wygląd i o czym chcecie posty. OK ZACZYNAMY :

5. "Na psa urok"
Komedia opowiadająca o zmianie w psa warto
obejrzeć choćby po to aby się po uśmiechać ;)
4. "Cziłała z Beverly hills"
Bardzo fajna i miło oglądająca się komedia.
Główna bohaterka śliczna i te jej ubranka oraz
psie elity. Części jest kilka
ja najbardziej lubię pierwszą.


















3. "Marmaduke"
Śmieszna komedia i przezabawny pies
i ten jego przyjaciel kot <3
Naprawdę warto obejrzeć :)
 

















2. "Marley i Ja"
Fajny film jedynie co to zakończenie
bez happy endu ;( Ale warto zobaczyć
bo może czegoś nauczyć 
 

















1. "Kudłaty zaprzęg"
Mój ulubiony !!!!!
Świetny film bohaterowie to szczeniaki
golden retrivera. Są sweet <3 
Biorą udział w ryzykownym wyścigu jadą 
na drugi koniec kontynentu ogólnie dużo zamieszania ;D
 

















Jak wam się podobała ta lista ??? Jeżeli macie jakieś
pomysły co do postów to śmiało piszcie. Ja zmykam :)
PS: możecie polecić mi jakieś fajne filmy niekoniecznie w tej tematyce ?
Do następnej notki kochani :)

3 komentarze:

  1. Cziłałę ja oglądałam, 2 część mi się bardzo podobała. ;-) 'Na psa Urok' na pewno obejrzę, psiara i filmiara ze mnie :-D
    Też mam bloga o psach - evyswiat.blogspot.com! Zapraszam!
    Ciekawe filmy? Proszę bardzo:
    Alicja w Krainie Czarów, Alicja po drugiej stronie lustra, Edward Nożycoręki, Mroczne Cienie, Jeździec bez głowy, Jeździec znikąd, Koszmar z ulicy Wiązów, cała seria o Harrym Potterze, wszystkie części Piratów z Karaibów, Charlie i Fabryka Czekolady, Indiana Jones, Gwiezdne Wojny... Duże tego, na pewno znajdziesz coś dla siebie :-D
    Pozdrawiam serdecznie! Jesteś u mnie polecona, gdyby co :-)
    Miłych dni wakacyjnych i zapraszam na Coin Arabe! Nowe notki!
    Emma ⭐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Emma oglądałam mroczne cienie
      i charliego i fabrykę czekolady :)
      Fajnie , że ci się filmy podobały
      już lecę na twojego bloga

      Usuń
    2. Mroczne Cienie to taki romantyczny i tragiczny pod koniec film... ♥

      Usuń